تاج التفوق
أهلا بكم أحبابا ووإخوانًا وأصدقاء
تاج التفوق
أهلا بكم أحبابا ووإخوانًا وأصدقاء
تاج التفوق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا زائر فى منتدى تاج التفوق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاركنا جهود التطوير لا تشاهد وترحل

السماحي (كاتم الاسرار)

ملك
السماحي
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

السماحي (كاتم الاسرار) Empty
مُساهمةموضوع: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالسبت فبراير 27, 2010 9:04 pm

بس اللة الرحمن الرحيم
زملائى الاعزاء وبناتى الاحباب
فى البداية ارحب بكم جميعا وهذا البرنامج الجديد وهو عبارة عن فضفضة على كل شخص ان يتكلم ويخرج كل ما بدلخلة بكل صراحة وسوف اقوم بالتعليق من الناحية النفسية واتمنى ان ابدأباخوى الصغير عيد عبد الستار المشرف العام وانا فى انتظارة ولو بعد حين (العبد للة )(على السماحي)
ملك
صديق مبدع
صديق مبدع
ملك

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأحد فبراير 28, 2010 1:30 am

فكره حلوه اوى مستر على

ديما بتميز وتقدم
http://lovely4ever.yoo7.com/
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 6:12 pm

ملك كتب:
فكره حلوه اوى مستر على

ديما بتميز وتقدم
ياملك انا مش عايز رايك فى الموضوع انا عايزك تكتبى عن نفسك واحوالك الشخصية والعائلية وانا ارد عليك حتى تصبح دردشة بينى وبينك وانا فى انتظار حكاوى القهاوى لا انا قصدى حكاوى ملك وشكرا (كاتم الاسرار السماحي )
ملك
صديق مبدع
صديق مبدع
ملك

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 11:05 pm

منا كتبت لحضرتك على الخاص ودرشة معاك اهو يامستر وان شاء الله هبقه اجيب لحضرتك فى المدرسة راى فى بعض المدرسين وتحلل شخصيتى
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالخميس مارس 04, 2010 7:36 pm

ملك كتب:
منا كتبت لحضرتك على الخاص ودرشة معاك اهو يامستر وان شاء الله هبقه اجيب لحضرتك فى المدرسة راى فى بعض المدرسين وتحلل شخصيتى
ست الكل ملك هانم اولا من خلال رايك فى مس مرفت انتى عاطفية جدا وانا حاسس ان عندك مشكتة لكن اية هى اللة اعلم كلامك على مستر رشاد بياكد اكثر واكثر انك عاطفية جدا لا يا ملك انا شايف انك عايشة فى مرحلة عدم اتزان وبتحاولى العثور على مثل اعلى او قدوة وكفاية لان اكثر من كدة سوف تزعل منى العسولة والحبوبة ملك روحى وشكرا (السماحي)
ملك
صديق مبدع
صديق مبدع
ملك

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالخميس مارس 04, 2010 11:43 pm

لالا قول يامستر مش هزعل ايه تانى طيب
ktkota
صديق مجتهد
ktkota

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالإثنين مارس 15, 2010 6:03 pm

يا كاتم الاسرار ومحلل الشخصيات تقدر تقولى ليه ؟؟؟بس متقولش ليه ايه لانى ليه ديه اقصد بيها كل حاجه تقدر تحلل بقى؟؟؟؟
ktkota
صديق مجتهد
ktkota

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 12:32 am

متزعلش منى بس بجد بحس انى شخصيه معقده عمرها ما هتتحلل ابدا
ساعات كتير بحس انى مش عارفه راسى من رجليا
بجد انا معقده يمكن بضحك وبهزر وبكون شقيه ومرحه بس اللى جوايا بيطلع فى كده
لانى مبحبش اكون نكديه زى ما بيقولوا انا دايما بحل مشاكل اصحابى لكن مش بعرف احل مشكلتى ابدا ابدا ولا حتى بعرف اخد قرار
مجدى بوليكا
صديق متميز
مجدى بوليكا

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالسبت مارس 20, 2010 3:24 pm

طيب يا ستاذ عبد الستار لو عايز احكى معاك على حاجه تكون خاصه بيكى لكى افضفض باللى جويا لحضرتك ويريت تسعادنى
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأحد مارس 21, 2010 8:50 pm

ktkota كتب:
متزعلش منى بس بجد بحس انى شخصيه معقده عمرها ما هتتحلل ابدا
ساعات كتير بحس انى مش عارفه راسى من رجليا
بجد انا معقده يمكن بضحك وبهزر وبكون شقيه ومرحه بس اللى جوايا بيطلع فى كده
لانى مبحبش اكون نكديه زى ما بيقولوا انا دايما بحل مشاكل اصحابى لكن مش بعرف احل مشكلتى ابدا ابدا ولا حتى بعرف اخد قرار
بسم اللة الرحمن الرحيم
الطفلة الشقية كتكوتة او شبيهة كتكوتة اولا انت مرحة جدا واجتماعية جدا وبتحاولى تعملى خير من خلال مساعدة الاخريين بس فى عندك حاجة انك مندفعة جدا وكمان طايشة بس لذيذة مطلوب منك ان تحاولى تحديد هدف لك ى الحياة وتحاولى تحقيق هذا الهدف هذةهى البداية واتمنى لك التوفيق يا طايشة وشكرا مؤقتا (السماحي)
ktkota
صديق مجتهد
ktkota

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأحد مارس 21, 2010 9:36 pm

الطايشه تقول:طيب اعمل ايه انا مش بعرف اخد قرار ابدا ابدا وكمان مش بعرف افهم الكلام من الناس عادى دايما بحوره لحاجه تانيه يكون اللى قدامى قصده حاجه وانا بغبائى بفهمها بطريقتين الاولى هى الغلط والتانيه هى الصح تقدر تقولى اعمل jocolor afro rendeer santa
أمل الحياة
صاحب/ة التاج
صاحب/ة التاج
أمل الحياة

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالأحد مارس 21, 2010 9:55 pm

استاذي الفاضل منتظرة رد حضرتك علي الخاص علي تحليل شخصيتي بعد ماتقراء رسالتي علي الخاص
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 10:40 pm

[quote="ktkota"]الطايشه تقول:طيب اعمل ايه انا مش بعرف اخد قرار ابدا ابدا وكمان مش بعرف افهم الكلام من الناس عادى دايما بحوره لحاجه تانيه يكون اللى قدامى قصده حاجه وانا بغبائى بفهمها بطريقتين الاولى هى الغلط والتانيه هى الصح تقدر تقولى اعمل jocolor afro rendeer santa[/quote بسم اللة الرجمن الرحيم
كتكوتة شقية ومتعبة وكمان مستعجلة بصى يا كتكوتة انت محتاجة شوية تركيز وتأنى فى تعاملك مع الاخريين وبعدين انا فهمت من كلامك انك حساسة جدا وقد يكون هذا نابع من المنزل اى ان اهل المنزل عندكم بيخافو قوى عليك وحاولى ان تكونى اجتماعية يا كتكوتة وحاولى مساعدة الاخريين وفى النهاية اتمنى منك ان تتجهى الى الصلاة والى كتاب اللة القرأن الكريم واطاعة والديك وانا فى انتظار ردك يا فرخة لا انا اسف انا قصدى يييييييا كتكوتة (السماحي) 
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 10:45 pm

[quote="أمل الحياة"]استاذي الفاضل منتظرة رد حضرتك علي الخاص علي تحليل شخصيتي بعد ماتقراء رسالتي علي الخاص[/quote بسم اللة الرحمن الرحيم
امل حياتى الرد بتاعى على رسالتك وصل خلاص على الخاص بتاعى انا وحاولى تقرأية وتردى على المستر وانا فى انتظار اضافاتك وأرائك البديعة الخلاقة الجميلة وشكرا (السماحي)
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: فرفشة مع كاتم اسرار   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 12:34 pm

(1)(الاول) :انا اسمى جمعة ( الثانى) :ازاى ويوم الجمعة اجازة
(2)(الاول ) كم عمر والدك ( الثانى )لاعرف هو معايا من زمان
(3) رأى جحا شخص يغرق فى البحر فقام بانقاذة وبعد ان اخرجة من البحر رماة مرة اخرى فى البحر فسألة الرجل لماذا رميتنى فى البحر مرة اخرى ؟ فقال لة جحا اعمل الخير وأرمية فى البحر
(4)(الاول) يستطيع اخى رفع ستة افراد بأصبع واحد (الثانى) هو بطل فى رفع الاثقال
(الثانى) لا: انة عامل اسانسير (مصعد)
(5)(الاول) كم الساعة الان ؟ (الثانى) السابعة مساء (الاول ) الناس كلها كدابة طوال
اليوم اسأل نفس السؤال واحصل على اجابات مختلفة
(6) (المفاجاة) يوجد رجل مريض بالقلب وسمع اصدقائة انة فاز بمليون جنية (جائزة)فخافو علية من المفاجاة واختاروا واحد منهم ليخبرة بهدوء وعندما اخبرة قال لة أشكرك وسوف اعطيك نصف الجائزة فلم يتحمل الصديق الخبر فمات """""
(حكم وأمثال) 1:الصداقة :::اقصر الطرق للحياة لسعيدة
2: الشجاعة ::: العفو عند المقدرة
3::أعجز الناس ::: من عجز عن اكتساب الاخوة والاصدقاء
4:: أضعف الناس :: من ضعف عن كتمان سرة
عيد عبدالستار
المدير العام
عيد عبدالستار

مُساهمةموضوع: رد: السماحي (كاتم الاسرار)   السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالجمعة أغسطس 06, 2010 11:35 am

نورت المنتدى بعد طول الغياب يا كاتم الأسرار

هزعل منك لو غبت تانى
https://nahdaa2.ahlamontada.net
السماحي
صديق مبدع
صديق مبدع

مُساهمةموضوع: كاتم الاسرار وعيد عبدالستار    السماحي (كاتم الاسرار) Emptyالسبت أغسطس 07, 2010 6:45 pm

اخى الغالى عيد باشا عبد الستار الحمداللة انا جيت نورت البيت (المنتدى ) والحمداللة
خلاص خلصنا الامتحانات وربنا يوفقنا ونسعد الطلبة والطالبات
(كاتم اسرار) بطبيعة الحال
1: بائع البصل طول اليوم يسمع (دايما دموع) للمطرب حمادة هلال
2" الساعاتى اكثر الناس اهتماما بقضايا " الساعة "
3" زوجة بائع الهدايا بتموت فى " دباديبة "
4"ان تغضب زوجة الطبال لانة قاعد لها على :الواحدة :
5: زوجة المكوجى تشيل الروج من شفايفها : بالبنزين :
6:لاعب كرة سلة اذا شعر بالتعب وهو شايل طفلة يقف فى الشارع :ويرمية فى البلكونة:

السماحي (كاتم الاسرار)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-